četrtek, 19. februar 2009

Teme, med katerimi lahko izbirate za seminarsko nalogo



Z znanjem, ki ste ga doslej pridobili pri Urejanju besedil, boste v naslednjih tednih naredili svoje seminarske naloge. V maju jih boste predstavili svojim sošolcem. Naloge bodo ocenjene, prav tako vaše predstavitve.

Izbirate lahko med naslednjimi temami:

  1. Glasba, ki jo rad poslušam - Matic Pesek in Doan Ibrahimov


  2. Računalniške igre - Matija Jakoš


  3. Kaj me zanima na You Tubu - Rok Gostić in Siniša Obradović


  4. Blogi, zanimivi ali dolgčas


  5. Brez mobilnega telefona mi živeti ni


  6. Rada fotografiram - Marta Gombač


  7. Računalniški virusi, zoprna nadloga -
    Arnes Mehanović in Rok Živec


  8. Računalnik je nepogrešljiv v službi


  9. Roboti delajo avtomobile


  10. Ipod, MP3, USB ključ in še kaj - Blake Patty


  11. Pokukajmo v digitalni fotoaparat


  12. Moji vrstniki nekoč in danes


  13. Kakšni motorji poganjajo avtomobile


  14. Vlaki od začetkov do sodobnega časa


  15. Ali si predstavljate svoje življenje brez elektrike? -
    Vito Bulc Trtnik


  16. Naše osončje - Katarina Štajer in Sandi Perme


  17. Rad/a berem knjige


  18. Moji hišni ljubljenček in njegovi vrstniki v naravi -
    Azra Šakanović in Marko Bricelj

  19. Bil/a sem na zanimivem potovanju - Maja Bavcon in Tjaša Anžur


18 komentarjev:

  1. Izbiram temo #1.



    Matic Pesek

    OdgovoriIzbriši
  2. Med temami lahko največ 2 učenca izbereta isto temo.

    Anuša V.B.

    OdgovoriIzbriši
  3. jst bom imela temo mohi hišni ljubljenček in njegovi vrstniki v naravi

    Maja Bavcon

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz-Tjaša bom imela naslednjo temo:Moj hisni ljubljenček in njegov vrstnik v naravi.

    OdgovoriIzbriši
  5. izbral sem temo Računalniške igre



    matija

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz bi izbral temo 18!!!

    Marko

    OdgovoriIzbriši
  7. jaz bom imela temomoj hišni ljubljenčekin njegovi vrstniki v naravi
    Azra Šakanovič

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz sem izbrala temo št. 16.

    Katarina

    OdgovoriIzbriši
  9. izbral sem 15. temo

    Vito B.T.

    OdgovoriIzbriši
  10. izbral sem temo 7- računalniški virusi


    Arnes Mehanović

    OdgovoriIzbriši
  11. imela bom temo bila sem na zanimivem potovanju Maja Bavcon

    OdgovoriIzbriši
  12. Tema Naše osončje

    Sandi

    OdgovoriIzbriši
  13. jaz bom izbral temo 10.

    Blake Patty

    OdgovoriIzbriši
  14. jaz bom izbral temo 7-računalniški virusi


    Rok Živec

    OdgovoriIzbriši
  15. Imela bom temo Vlaki od začetkov do sodobnega časa
    marta

    OdgovoriIzbriši
  16. Bila sem na zanimivem potovanju
    tjaša

    OdgovoriIzbriši
  17. Jaz bi zamenjala temo.Prej sem imela temo Vlaki od začetkov do sodobnega časa sedaj bi pa imela Rad fotografiram
    Marta

    OdgovoriIzbriši
  18. Izbral sem temo Vlaki od začetkov do sodobnega časa.

    OdgovoriIzbriši